eDreams
Priceline
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Ett mysigt boende med gångavstånd till stan men ligger ändå lite "off" vilket var skönt. Rummet var charmigt och stort, trevlig ägare och god frukost. Bra internet. Man kan hyra cykel vilket är ett plus i kanten.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 787lineal
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig herrgård med gångavstånd till Borgholm (ca 10 minuter). Blev väl mottagna av ägaren som visade oss runt och förklarade mer än gärna vart närmsta strand låg och gav oss tips på andra utflyktsmål.
Väldigt nöjda, enda minuset var att det inte fanns något kylskåp på rummet.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 188fredrika
Omdömet skrevs 21 september 2019

Härlig omgivning och trevligt boende. Boendet i annexet trevligt och rymmligt dock lite kallt på rummet när vi först kom. God frukost och trevlig personal. Lagom gångavstånd till centrum i Borgholm. Mysig frukostmatsal med bassäng. Söt huskatt.

Rumstips: Bassängen i frukostmatsalen kanske inte är optimalt för barnfamiljer. Ej badbar!
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Birgitta R
Omdömet skrevs 24 augusti 2019 från mobil enhet

Vilket tur att slumpen förde oss hit. Denna oas passade oss perfekt. Man kände sig direkt välkommen. Annexen ligger i omedelbar närhet till huvudbyggnaden. Passar gäster som kan ha lite besvär med rörligheten. Härliga sängar, rent och välstädat. Fräscht duschutrymme. Gott om p-platser. Frukostbuffén var väl tilltagen, utan överdåd. Laktosfria produkter. Gunntorps Herrgård är ett självklart ställe att återkomma till.
PS. Huskatten höjde mysfaktorn ett par snäpp. DS.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Thomas B
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Guntorp herrgård är en riktig pärla! Mysiga rum varsamt renoverade i äldre stil! Riktigt bra hotellfrukost där inget saknas! Servicen är fantastisk där ägarparet verkligen sätter gästen i första rummet. Det var tredje gången vi var här och det blir garanterat fler. Läget är bra med gångavstånd till Borgholms city. Vill du känna dig välkommen är det hit du ska komma!

Datum för vistelsen: september 2018
2  Tack Micke50