Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com107 US$
Travelocity107 US$
CheapTickets107 US$
FindHotel107 US$
Orbitz.com107 US$
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

Trevligt och hemtrevligt B&B mitt i Borgholm. Fina rum och bra frukost. Fin altan där man kan njuta av solen.
Restaurangen levererar mat av hög klass.
Nära till allt.
Bra service vid ankomst.
Dusch och toalett i korridor är enda minus.

Datum för vistelsen: augusti 2019
2  Tack anderso775
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Vi behövde ett boende för 5 personer en natt i Borgholm och bokade lägenheten för 6 personer. Som TUR var ringde jag för att kolla att lakan ingick men icke. Det blev alltså en väldigt massa extra packning för endast en natt samt städning (även efter tidigare gäster då det var fullt med damm under sängarna). Extremt dyrt med 1900 kr för att köpa till städning kan jag tycka. Dessutom toaletten (förvisso egen) i en korridor utanför lägenheten. Lägenhetsdörren gnisslade enormt varje gång man skulle ut och in så ett toalettbesök nattetid gick inte att smyga med. Ingen i receptionen vid utcheckningen på morgonen man kunde meddela sig med.
I övrigt var lägenheten trevlig med ett stort rymligt kök. Väldigt centralt läge. Kan vara värt allt meck om man stannar flera nätter men blev mycket extra för en natt.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Miamaria68
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Goda recensioner gör att vi bokar för 6 vuxna. Tillkommande kostnader för lakan resp frukost gör att priset blir ofördelaktigt. Dålig information om detta via Booking.com Rent och fräscht och ffa fantastiskt läge på torget i Borgholm. Osäkert bemötande i reception skapar onödigt gnissel.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Batavus
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Riktigt bra service allt från bokning till ankomst. Vi kom sent på kvällen men ägaren kom och tog emot oss. Fräscha, nyrenoverade rum. Toalett och dusch i korridoren som även de var jättefina. Ett fräsch kök med kylskåp, spis mm som får nyttjas. Trevlig solterass att nyttja. Ligger centralt. Bra frukost ingår. Kort sagt väldigt bra

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Tord H
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Helt okej rum, dock ej AC men det visste vi om när vi bokade. Jättetrevlig personal som verkligen vill att man ska trivas och ställer gärna upp och tipsar om sevärda besöksmål. Två duschar på övervåningen där vi bodde, rent å fräscht. Kök med alla bekvämligheter om man vill laga egen mat. Ljudnivån mellan rummen är också rätt okej, förutom när man struntar i alla andra och kastar igen sin rumsdörr på morgonen.
Fräsch och helt okej frukost med färsk frukt och nygräddat bröd.
Kan verkligen rekommendera detta boende, kommer åka tillbaka hit igen!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Tojoh