“Sommarens bästa mathäng! ”
Omdöme om Matbaren

Matbaren
Rankad som nr 11 av 56 Restauranger i Borgholm

Allt vi åt var supergott. Så balanserade smaker och härlig service. Perfekt läge i socitetsparken med solen som sällskap.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 747stinaf

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Absolut värt ett besök! Mysig, lite mindre restaurang i Socitetsparken i Borgholm. Både platser ute och inne. Mindre meny men få val- men inte sämre för det! Allt är väldigt vällagat och gott! Smakfullt serverat och trevlig personal!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Emma Q
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken härlig upplevelse! Jag och mannen var där med våra barn. Och barnen utfodrade vi innan så att vi kunde äta i lugn och ro. Vi beställde 3 olika förrätter och de var fantastiska. Jag kan varmt rekommendera dessa. Vi åt löjrom, råbiff och SOS och de fick helt klart godkänt och med ett glas bubbel så fick de tummen upp! Vi kommer helt klart hit igen!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack TorildRem
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat med god smak. Stort plus för de mindre rätterna som verkligen rekommenderas. Väldigt trevlig personal och härlig miljö. Värd ett besök!

Datum för besöket: juni 2021
Tack malinseg
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Olyckligtvis hade vi tydligen bokat fel lördag när vi igår kom till restaurangen vi blivit rekommenderade att äta på,.
Tjejen som när hon väl tog sig tiden att uppmärksamma att vi var där var noll intresserad av att ha oss som gäster för kvällen och slängde stressat i ansiktet på oss att det var kaos.
En kollega kom och meddelade att vi bokat fel lördag och vi frågade om det gick att lösa ändå.
Därefter tittade han nedslående ner på vår matvana 5 åring och frågade sen ”har ni verkligen läst menyn här”
Med tanke på att löjrom var den tilltänkta rätte då hon älskar det så dömde han boken efter helt fel omslag.
Oproffsigt, snorkigt och allmänt intresse av att få ett nytt betalande sällskap till bords, varpå vi tackade för oss och gick. Vi planerar inte att på nytt boka bord på barbaren.

Datum för besöket: juni 2021
Tack charlestown81
Matbaren i Parken Borgholm, Ägare på Matbaren, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2021

Hej, det finns alltid två sidor av ett mynt..

På min restaurang handlar det inte om att få så många betalande gäster till bords som möjligt.
Vi är en liten krog och tar bara ett visst antal gäster per intervall. Vi vill ta hand om de gäster som vi har för kvällen och ge dem den service de förtjänar. När vi nått maxkapacitet måste vi säga nej till många sällskap.

Vi kan inte hjälpa att ni bokar in er på ett datum genom vår online-bokning och sedan kommer ett annat datum. Att ni sedan skriver en sådan här recension, är bara sorgligt. Istället borde ni visa mer förståelse för att ni var där fel dag. Har vi fullt så måste ni acceptera att vi inte bara kan trolla fram ett bord till er.

Vi har en policy att vi frågar alla nya gäster om de har läst menyn. Att påstå att vår servitör gör det på ett nedslående sätt är inte sant. Han får hela tiden massor av god feedback på sitt bemötande mot våra gäster. Här har ni gjort en rejäl feltolkning tänker jag (när ni börjar inse att vi inte kan ta emot er och det är ni själva som strulat till det).

Lycka till med era framtida online-bokningar.
PS. Vår krog heter Matbaren inte BarBaren.

Allt gott!
Vänligen / Matbaren

Resenärer som tittade på Matbaren tittade också på

Besökt Matbaren? Berätta vad du tyckte!