Spara

jakobramso
Torslanda, Sverige
från mobil enhet
Rolig bana

Bra bana och snabba karter. Testa att åka hit. Inte allt för lång biltur. Åk hit när det är bra ... läs mer

737jakobh
Stockholm, Sverige
Läs alla 28 omdömen

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Fin bana norr om Köpingsvik. Fin service från personalen inklusive bra Corona-tänk. Lite dyrt, men det är det ju alltid att köra Gokart. Våra barn på 10 och 12 år klarade att köra vuxenkart och tyckte att det var jätteroligt.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack jakobramso
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Bra bana och snabba karter. Testa att åka hit. Inte allt för lång biltur. Åk hit när det är bra väder.

Tack 737jakobh
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Superbra service! Lite dyrt men värt va det allt! Kom helst en regnig dag så slipper man kön. Men å andra sidan, faktumet att det fanns kö säger ju väldigt mycket i sig

Tack N3820TNchristinek
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Att åka gokart var väldigt kul. Det var bra service och bra säkerhet. Det var bra att alla från 3 år kunde köra, då kund hela familjen köra.

Tack hedvigz2020
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Det var jättekul att köra gokart. Jag skulle gärna köra mer någon annan gång för man blev trött i händerna och i handlederna.

Tack anitakA5546AN