“Fantastiskt”

Brasserie Tack O Bock
Rankad som nr 9 av 57 Restauranger i Borgholm
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Vi har avnjutit hämtkasse.
Förrätten med vit sparris....
Den var maaaagisk
Lammracks till huvudrätt var också fantastiska.
Ni är värda minst en Michelin ......

Datum för besöket: maj 2021
Tack Kerstin S

Omdömet skrevs 8 april 2021 från mobil enhet

En härlig måltid med trevlig och bra personal. Interiören var osvenskt skitsnygg . Cannelonin var ljuvlig och vinvalet till ( gjord av personalen) var suverän. Hit återkommer vi.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack PernillaBergendal
Omdömet skrevs 1 februari 2021

Råraka med löjrom till förrätt och en helt underbar confiterad röding som huvudrätt. Mat, miljö och personal av världsklass.

Datum för besöket: januari 2021
Tack cain2021
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Hittade denna restaurang första kvällen på Öland. Fantastisk personal, god och vällagad mat och goda viner. Jag och min man tillbringade våra kvällar här då vi kände oss välkomna av Robin med personal!
Att vår lilla vovve soya var lika välkommen gjorde inte saken sämre!
Vi kommer absolut att återvända till denna härliga restaurang. Tack ännu en gång Robin!

Datum för besöket: september 2020
Tack oilimp
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Härlig weekend i Borgholm!
Underbart ställe med gästvänlig personal och grymt skön ägare!
Vi tillbringade några sköna dagar på Öland och fastnade på ”tack & bock”
God mat och fin service!
God och vällagad mat och fantastiska drinkar!
Att vår lilla hund fick vara med gjorde inte saken sämre!
Nästa gång vi kommer till Öland kommer vi återvända till denna härliga restaurang!
Vi rekommenderar denna varmt!

Datum för besöket: september 2020
Tack magnus g

Resenärer som tittade på Brasserie Tack O Bock tittade också på

Besökt Brasserie Tack O Bock? Berätta vad du tyckte!