“Familj”
Omdöme om Elise

Elise
Rankad som nr 5 av 55 Restauranger i Borgholm
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Barnburgarna var torra och hårda och ej prisvärda! Trista tillbehör, bröden var goda, pommes ingick inte bara dubbelburgaren kostade 179 kr. Ouppmärksam personal.

Tack jessicalL7371UI

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat till en bättre utsikt! Helt klart det bästa restaurangbesöket jag har gjort på Öland. Rekomenderas

Tack BrazilJack
Omdömet skrevs 25 juli 2020

En väldigt bra restaurang med en härlig atmosfär omgiven av fantastisk natur. Maten är otroligt välkomponerad och man känner att den är lagad med kärlek för råvarorna.
Jag har varit på Öland i 29 år och det är få restauranger på ön som är i klass med Elise. Och ett stort plus för en väldigt bra service och trevlig personal. Ett besök hos Elise är ett måste under vår Ölandsvistelse sedan vi var där för första gången för tre år sedan.

Tack Moadahl
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi besökte en till synes fullbokad restaurang en kväll under högsäsong i juli. Maten var bra & levererades snabbt.
Hade önskat lite mer tips & hjälp med dryck till maten.
Lite snurrigt bland personalen & mycket ung personal som gjorde sitt allra yttersta(ingen tvekan om det) men de hade behövt lite mer guidning var vår känsla.

Tack Hanna N
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Efter att ha läst alla fina recensioner så åkte vi hit för en lunch. Beställde varmrökt lax samt Wallenbergare. Troligtvis va de flata tallrikarna slut så att man valde att servera maten i stora djupa skålar, vilket resulterade i att det blev väldigt sörjigt med det skirade smöret på Wallenbergaren. Synd på välsmakande mat.

1  Tack Mallaballa

Resenärer som tittade på Elise tittade också på

Besökt Elise? Berätta vad du tyckte!