Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com99 US$
Priceline99 US$
Travelocity99 US$
eDreams99 US$
Agoda.com99 US$
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Helt underbart boende med närhet till centrum, men förvånansvärt lugnt och avkopplande. Ägarna har lyckats skapa ett ombonat, trevligt och välkomnande boende med 10 minuters promenad till centrumkärnan. Den inbjudande trädgården var en skön plats att njuta den vällagade och njutningsfulla frukosten. Sköna sängar och ombonat rum gjorde att man nästan fick en känsla av att vara gäst hemma hos någon. Ett ställe att återvända till!

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Åsa Ä
Omdömet skrevs 18 juni 2021 från mobil enhet

Utmärkt boende i Borgholm. En vacker villa med en fantastisk trädgård, där man kunde sitta och njuta och inta frukosten. Tillmötesgående, gästvänlig personal som gav oss bra tips. Rent och fräscht. Fina rum och en frukostbuffe som hade allt. Vi var så nöjda med vistelsen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Berith9
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Ett bra läge med trevlig och tillmötesgående "Ingrid". Med fina rum. Dock lyhört. Med helt ok frukost. Med Ok priser. Kan rekommenderas att bo på! Boka online. En trädgård som var mysig men vi inte nyttjade.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack AltraStrava
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt bemötande vid incheckning. Kändes personligt o välkomnande. Parkering finns på gatan, nära centrum. Fantastiskt fint rum o miljö på hela Villa Ingrid. Underbara sängar. Bra frukost. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack yvojon
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Jättefint rum. Familjärt och trevligt med en jättefin trädgård där man kan äta frukost eller medhavd mat och dryck. Enkel men helt ok frukost. Läget är superbt, en oas mitt emellan campingen och stans shoppinggata.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack catharinah2014