Kostnadsfri avbokning till den 22-10-13
Expedia.com151 US$
Priceline150 US$
Travelocity151 US$
Omdömet skrevs 18 juni 2021 från mobil enhet

Utmärkt boende i Borgholm. En vacker villa med en fantastisk trädgård, där man kunde sitta och njuta och inta frukosten. Tillmötesgående, gästvänlig personal som gav oss bra tips. Rent och fräscht. Fina rum och en frukostbuffe som hade allt. Vi var så nöjda med vistelsen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Berith9
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Ett bra läge med trevlig och tillmötesgående "Ingrid". Med fina rum. Dock lyhört. Med helt ok frukost. Med Ok priser. Kan rekommenderas att bo på! Boka online. En trädgård som var mysig men vi inte nyttjade.

2  Tack AltraStrava
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt bemötande vid incheckning. Kändes personligt o välkomnande. Parkering finns på gatan, nära centrum. Fantastiskt fint rum o miljö på hela Villa Ingrid. Underbara sängar. Bra frukost. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack yvojon
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Jättefint rum. Familjärt och trevligt med en jättefin trädgård där man kan äta frukost eller medhavd mat och dryck. Enkel men helt ok frukost. Läget är superbt, en oas mitt emellan campingen och stans shoppinggata.

Tack catharinah2014
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt läge två kvarter från den centrala gågatan med många restauranger. Mysig trädgård, bra rum och utmärkt frukost! Med bröd från eget bageri kunde de garantera att det var säkert för nötallergikern i familjen. Ägaren My var mycket välkomnande och trevlig!

Tack Torbjornk176