Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Altra Strava
Sverige

Mycket bra!

Omdöme om Villa Ingrid
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 aug. 2020från mobil enhet
Ett bra läge med trevlig och tillmötesgående "Ingrid". Med fina rum. Dock lyhört. Med helt ok frukost. Med Ok priser. Kan rekommenderas att bo på! Boka online. En trädgård som var mysig men vi inte nyttjade.
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
  • ZenHotels.com
    Spa
    Mycket fint pensionat
    1 390 kr
    Helt återbetalningsbar
    Flera sätt att betala på
      282.4 km från Villa Ingrid
        1.2 km från Villa Ingrid
          9.9 km från Villa Ingrid
          Visa fler hotell i Borgholm
          Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt bemötande vid incheckning. Kändes personligt o välkomnande. Parkering finns på gatan, nära centrum. Fantastiskt fint rum o miljö på hela Villa Ingrid. Underbara sängar. Bra frukost. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2020
          Tack yvojon
          Omdömet skrevs 14 juli 2020

Jättefint rum. Familjärt och trevligt med en jättefin trädgård där man kan äta frukost eller medhavd mat och dryck. Enkel men helt ok frukost. Läget är superbt, en oas mitt emellan campingen och stans shoppinggata.

Tack catharinah2014
          Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt läge två kvarter från den centrala gågatan med många restauranger. Mysig trädgård, bra rum och utmärkt frukost! Med bröd från eget bageri kunde de garantera att det var säkert för nötallergikern i familjen. Ägaren My var mycket välkomnande och trevlig!

Tack Torbjornk176
          Omdömet skrevs 4 juli 2020

Fint hus. Rummet var mycket bra och frukosten också, i ett vackert frukostrum. Läget i stan mycket bra. Lugnt ock skönt. Trädgården var helt underbar, både att titta på och att sitta i med morgonkaffet och på kvällarna!

1  Tack Lena P
          Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Trevlig ägare, mycket god frukost som kunde ätas i solen i trädgården precis utanför. Lite tråkig reception, inte mysig på något sätt men fyllde sitt syfte. Fint dubbelrum med fräsch toalett och dusch. Men enkelrummet till min son var inte fint. Såg mer ut som en tråkig skrubb. Men absolut ett bra ställe att bo på om man vill bo centralt i Borgholm och kunna cykla och se sig omkring.

Datum för vistelsen: juni 2020
          Tack 596susannej