Perfekt läge två kvarter från den centrala gågatan med många restauranger. Mysig trädgård, bra rum och utmärkt frukost! Med bröd från eget bageri kunde de garantera att det var säkert för nötallergikern i familjen. Ägaren My var mycket välkomnande och trevlig!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Torbjornk176
Omdömet skrevs 4 juli 2020

Fint hus. Rummet var mycket bra och frukosten också, i ett vackert frukostrum. Läget i stan mycket bra. Lugnt ock skönt. Trädgården var helt underbar, både att titta på och att sitta i med morgonkaffet och på kvällarna!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Lena P
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Trevlig ägare, mycket god frukost som kunde ätas i solen i trädgården precis utanför. Lite tråkig reception, inte mysig på något sätt men fyllde sitt syfte. Fint dubbelrum med fräsch toalett och dusch. Men enkelrummet till min son var inte fint. Såg mer ut som en tråkig skrubb. Men absolut ett bra ställe att bo på om man vill bo centralt i Borgholm och kunna cykla och se sig omkring.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 596susannej
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Dubbelrummet, med eget badrum med dusch och wc, var trevligt och funktionellt. Lite lyhört kanske men väl värt sitt pris. Frukosten var god och riklig med bla hemgjord granola, nybakat bröd och perfekt kokta ägg
Jag kommer gärna tillbaka, både med vänner eller med partner.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack 991_sas
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

En pärla med perfekt läge. Fräscha och mysiga rum. Vi tog ett med egen dusch och toalett. Trots årstiden satt vi i den mysiga trädgården och tog en kopp kaffe. Ordentligt tilltagen frukost med allt man behöver.
Kan rekommenderas

Datum för vistelsen: oktober 2018