Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline184 US$
Expedia.com107 US$
eDreams107 US$
CheapTickets107 US$
Orbitz.com107 US$
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

En pärla med perfekt läge. Fräscha och mysiga rum. Vi tog ett med egen dusch och toalett. Trots årstiden satt vi i den mysiga trädgården och tog en kopp kaffe. Ordentligt tilltagen frukost med allt man behöver.
Kan rekommenderas

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack fredrikl265
Omdömet skrevs 23 september 2018

Ännu bättre idag än för fem år sedan. Fortfarande lika charmigt med härlig uteträdgård mitt i Borgholm. Tyst, rent, mycket bra sängar, mysig miljö och med en fantastiskt bra frukost. Populärt som måste förbokas.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Håkan W
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt litet hotell mitt i Borgholm. Trevlig personal, mysigt och rent rum, god frukost! Samt mysig trädgård där man kan mysa bland äppelträd och fågelkvitter.
Besök gärna denna pärla och ta ett snack med ägaren Ingrid!

Tack 408j_rgenp
Omdömet skrevs 28 juli 2018

Mycket bra rum,Tog emot hundar i vissa rum.Fantastisk Trädgård för frukosten i det gröna. En överdådig frukost,bra personal mycket gästvänligt.Närheten till centrala Borgholm gångavstånd till både torg och hamn rekommenderas.

Rumstips: Tillgängligheten,bra P-platser på gatan utanför.Hörnrummet på nedre mot framsidan KANOOONNNNN.
Tack kentherik51
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Hemmakänsla beläget nära kyrkan och gågatan i Borgholm. Mysig stor trädgård med många trädgårdsmöbler att sitta i. Hade ett litet rum högst upp i huset. Delad dusch och toa i korridoren. Rent och fräscht. Kaffe och te på rummet och badrock att låna. Mycket trevlig och gemytlig känsla. Sängarna lite väl mjuka. Fantastisk frukost med hembakat bröd och egen müsli. Här bor jag gärna igen!

Tack solochbadOskarshamn