Omdömet skrevs 23 september 2018

Ännu bättre idag än för fem år sedan. Fortfarande lika charmigt med härlig uteträdgård mitt i Borgholm. Tyst, rent, mycket bra sängar, mysig miljö och med en fantastiskt bra frukost. Populärt som måste förbokas.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Håkan W
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Ett väldigt trevligt litet hotell mitt i Borgholm. Trevlig personal, mysigt och rent rum, god frukost! Samt mysig trädgård där man kan mysa bland äppelträd och fågelkvitter.
Besök gärna denna pärla och ta ett snack med ägaren Ingrid!

Tack Jörgen P
Omdömet skrevs 28 juli 2018

Mycket bra rum,Tog emot hundar i vissa rum.Fantastisk Trädgård för frukosten i det gröna. En överdådig frukost,bra personal mycket gästvänligt.Närheten till centrala Borgholm gångavstånd till både torg och hamn rekommenderas.

Rumstips: Tillgängligheten,bra P-platser på gatan utanför.Hörnrummet på nedre mot framsidan KANOOONNNNN.
Tack kentherik51
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Hemmakänsla beläget nära kyrkan och gågatan i Borgholm. Mysig stor trädgård med många trädgårdsmöbler att sitta i. Hade ett litet rum högst upp i huset. Delad dusch och toa i korridoren. Rent och fräscht. Kaffe och te på rummet och badrock att låna. Mycket trevlig och gemytlig känsla. Sängarna lite väl mjuka. Fantastisk frukost med hembakat bröd och egen müsli. Här bor jag gärna igen!

Tack solochbadOskarshamn
Omdömet skrevs 22 juni 2018

Ett centralt och trevligt boende mycket nära Storgatan i Borgholm. En f.d. läkarvilla med mysig trädgård, lugnt läge och bra frukost. Något dyrt med tanke på att rummet blir trångt när även bäddsoffan öppnas för att alla tre övernattande skall få plats. Rymligt badrum. Möjlighet till förvaring av egen förtäring i kylskåp i anslutning till frukostrummet. Trevlig personal. Finns både rum och lägenheter för uthyrning.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack caritajoe