Omdömet skrevs 28 juli 2018

Mycket bra rum,Tog emot hundar i vissa rum.Fantastisk Trädgård för frukosten i det gröna. En överdådig frukost,bra personal mycket gästvänligt.Närheten till centrala Borgholm gångavstånd till både torg och hamn rekommenderas.

Rumstips: Tillgängligheten,bra P-platser på gatan utanför.Hörnrummet på nedre mot framsidan KANOOONNNNN.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack kentherik51
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Hemmakänsla beläget nära kyrkan och gågatan i Borgholm. Mysig stor trädgård med många trädgårdsmöbler att sitta i. Hade ett litet rum högst upp i huset. Delad dusch och toa i korridoren. Rent och fräscht. Kaffe och te på rummet och badrock att låna. Mycket trevlig och gemytlig känsla. Sängarna lite väl mjuka. Fantastisk frukost med hembakat bröd och egen müsli. Här bor jag gärna igen!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack solochbadOskarshamn
Omdömet skrevs 22 juni 2018

Ett centralt och trevligt boende mycket nära Storgatan i Borgholm. En f.d. läkarvilla med mysig trädgård, lugnt läge och bra frukost. Något dyrt med tanke på att rummet blir trångt när även bäddsoffan öppnas för att alla tre övernattande skall få plats. Rymligt badrum. Möjlighet till förvaring av egen förtäring i kylskåp i anslutning till frukostrummet. Trevlig personal. Finns både rum och lägenheter för uthyrning.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack caritajoe
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Rummet var rent o fint o frukosten var bra. Tillgången till trädgården där man även kunde inta frukosten var ett plus. Bra avstånd till centrum.
Vi hade inga problem med fester eller andra störningar men det positiva omdömet förutsätter nog att gästerna väljs med viss omsorg...

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 812goran
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen detta mysiga hotell!
Trevligt bemötande, fint och bra städat rum med mysig trädgård.
Fin frukostbuffé med glutenfria alternativ (bara du säger till).
Vattenkokare, snabbkaffe och tepåsar på rummet och även vinglas.
Gratis Wi-Fi.

Datum för vistelsen: juli 2017