Omdömet skrevs 1 augusti 2015 från mobil enhet

Andra gången vi var här, tror det var 6 år sedan sist. Så mycket bättre och bra redan då. Superbra läge, 5 minuter till Borgholms centrum, frukosten med det du önskar dig, omtänksamma hemtrevliga rum, trädgården, ja helt enkelt fantastiskt.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Kickimoj
Omdömet skrevs 11 augusti 2014

Lugnt ställe ett stenkanst från huvudgatan i Borgholm. Gratis parkering ut emd gatorna vilket är bra. Trevlig och rar personal och städat. Villa Ingrid får en stark trea. Varför då inte en 4:a eller 5:a? Det var VÄLDIGT lyhört från intilliggande rum. Det kryllade av spindlar och jag funderar på varför man inte tagit in hjälp för att motverka dom ofrivilliga husdjuren. När vi kom till vårt rum fick vi börja med att avlägsna ett stort nät i ena hörnet + sju spindlar. Frukosten var hemtrevlig (kaffe/te/juice/youghurt/flngor/bröd/pålägg/frukt) men saknade fler alternativ av bröd. Det fanns ljusa bakeoff-frallor och ett hemmagjort bröd med olika frön. Ett grövre/mörkare alternativ hade varit uppskattat av oss.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack Ragge24
Omdömet skrevs 15 maj 2014

Ett riktigt trevligt, fräscht och vänligt ställe. Hotellet ligger på gångavstånd till centrum och hamnen. Trevliga fräscha rum, serviceinriktad personal och en väldigt bra frukost. Hotellet har en fin trädgård med utemöbler för gästerna. Vi kommer gärna tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2014
1  Tack Gothenburgers
Omdömet skrevs 28 april 2014

Väldigt trevligt hotell, rent snyggt, gemytligt. Vi stannade en natt när vi cyklade Ölandrunt och hade inget att klaga på. Bra prisnivå, sköna sängar, bra frukost, bra centralt läge men väldigt lugnt!

Rekommenderas starkt för alla besök på Öland.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack Rikard80
Omdömet skrevs 24 oktober 2013

Vi bodde på Villa Ingrid en natt men hade gärna stannat längre ! Personalen var trevlig, frukosten bra och rummet som låg högst upp var fint och bra . Ett stort plus är att det ligger så Centralt men ändå så lugnt !

Datum för vistelsen: juli 2013
Tack exchange_11