“Habil standardfika”
Omdöme om Nya Conditoriet

Nya Conditoriet
Rankad som nr 28 av 54 Restauranger i Borgholm
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Semlorna åt jag inte själv. Betyg från resterande 2 av 5. Förslaget: mer kardemumma och mer göttigt. Plus: olika storlek, men man orkar ju inte alla, och de valde såklart den största.

Wienerbröd fanns i åtta eller rund. Valde rund. 3 av 5. Bra vanilj.

Kolakakan magisk. 5 av 5.

Plus: finporslinet med blommor i. Minus för porslinet att dricka ur och äta på.

Plus: inte stängt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Robin A

Omdömet skrevs 12 juli 2019

Massa goa grejer mycket ögongodis rättså dyrt men en helt underbar trädgård att sitta och hänga i och kolla på folk

Datum för besöket: juli 2019
Tack lindajensen67
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Återkommer varje år för att köpa strandfika. Mycket fin klass på bakverken. Fin klassiskt konditoriutbud.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack JoPeKl
Omdömet skrevs 23 juni 2019

Var bara inom för att köpa en tårta. Men såg trevligt och mysigt ut. Fanns ett stort utbud av kakaor och bakelser. Hade jag inte haft tidsbrist hade jag nog stannat och tagit en fika.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Karin W
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Ett anrikt café FÅR inte ha margarin på mackorna! Hur ska vi ställa oss till det? Är det margarin även i bakverken då?

I övrigt helt ok.

Datum för besöket: april 2019
Tack 361mia_

Resenärer som tittade på Nya Conditoriet tittade också på

Besökt Nya Conditoriet? Berätta vad du tyckte!