“Väldigt otrevlig personal”
Omdöme om Bönan På Hörnet

Bönan På Hörnet
Rankad som nr 45 av 55 Restauranger i Borgholm
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Väldigt otrevlig personal. Kaffet som enligt dem själva skulle vara bäst i stan var överskattat. Dit kommer vi inte gå igen.

Tack JohannaJ81

Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Otrevlig personal eller om det var ägaren maten var torr och överstekt nä ditt går vi inte igen. Det finns betydligt trevligare ställen i Borgholm

Tack M9814QIandersb
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Toppställe m trädgård o nära havet ett café du återvänder till så ofta du kan.
Göttigötti, ska dit snart igen! Ni

Tack Odyssey31274386632
Omdömet skrevs 14 maj 2020 från mobil enhet

Dags för lunch och vi knatade centrum runt men det mesta var stängt så till slut hamnade vi här. Trots att det är ett café så fanns det många lunchrätter att välja mellan. Vi tog kålpudding och fick rejäla portioner!
Allt var hemlagat men värmdes i mikro då köket var litet.
Även caféet är litet men var välbesökt av stammisar, det hördes på konversationerna med personalen.
Om jag hade orkat så hade jag tagit nåt sött efteråt, det fanns mycket som lockade i disken.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack jelenam06
Omdömet skrevs 11 maj 2020 från mobil enhet

Väldigt mysigt café, droppade in för en macka och kaffe, härlig atmosfär. Kaffet var gott och mackan ännu bättre. Kommer tillbaka nästa gång jag besöker Öland.

Datum för besöket: maj 2020
Tack H4212WAalexanderf

Resenärer som tittade på Bönan På Hörnet tittade också på

Besökt Bönan På Hörnet? Berätta vad du tyckte!