“Gott och trevligt”
Omdöme om Tack o Bock

Tack o Bock
Rankad som nr 13 av 57 Restauranger i Borgholm

God och väldigt vällagad mat (från canneloni som inte går att få bättre över smörstekt gös till hamburgare och en ljuvlig rabarber dessert) med god service, hög grad av uppmärksamhet och
påtagligt trevligt bemötande.
I och för sig en standard lokal, men rent och snyggt.
Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 166g_ranr

Fick fantastiskt mat och bra service. Väldigt trevlig personal som såg allt och alla. Är glad över att vi fick plats.

Datum för besöket: maj 2021
Tack camillag871
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, dock något stressad pga mycket folk.

Fantastisk lunch med tapas och tacos. Stark jalapeno så undvik den om du är känslig åt baja fish och en annan tacos samt Oliver. Fantastisk mat som kändes väldigt fräsch!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Y7830NXlisao
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Det är svennebanantacos och inget ställe man ska gå till om man är ute efter en genuint mexikansk upplevelse, trots att det är en främst mexikansk restaurang. Särskilt inte för priset. Al pastore köttet som lockade oss dit var alltför likt den du får i kebabrullen och såserna var som ur santa maria burken. För övrigt trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2020
Tack lundgrenarna
TackoBock, Ägare på Tack o Bock, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2020

Tjena! Vi generaliserar oss som fast food med inspo från Spanien och Mexiko. Du har helt rätt i det du skriver, tillvägagångssättet är den samma men kebab är gjort på biff och al pastor på fläsk. Såserna du tänker på antar jag är salsan som vi kokar upp själva och chipotlemajonnäsen är hemslagen. Men kul att du gillar vår personal!

Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi köpte var sin kaffedrink, 1 irish Coffee och en med 43 örter. Godare drinkar får du leta efter, så goda.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Sola105

Resenärer som tittade på Tack o Bock tittade också på

Besökt Tack o Bock? Berätta vad du tyckte!