“Mycket prisvärd grillbuffé ”

Robinson Crusoe Restaurang
Rankad som nr 39 av 55 Restauranger i Borgholm
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt middag här och tog grillbuffén som bestod av flera olika sorters väl tillagat kött. Favoriterna var oxfilé och lammracks. Det fanns också goda grillade jätteräkor. Många olika tillbehör. Beställde även en Strawberry Daiquiri och den såg lyxig ut och var god. Trevlig och hjälpsam personal! De enda sakerna som var lite minus var att pepparsåsen var väl överkryddad samt att de små lapparna som satt bredvid tillbehören inte stämde vilket kan bli dumt om man har någon allergi. Vi var väldigt nöjda.

Tack B7503NKannat

Omdömet skrevs 29 juli 2020

+ Mysig restaurang som är belägen precis vid havet, nära Borgholm hamn. Finns både platser inomhus och flera utomhusplatser runt om på uteserveringen/"bryggan".
Finns bra utbud samt buffé att välja bland. Tycker maten är bra, med tanke på priserna. Åt en toast skagen en kväll som var väldigt god. Lunch buffén har flera rätter att välja bland.
- Lunchbuffén skulle öppna kl 11.30, men när vi kom dit strax efter 12 saknades det både såser och de mesta av salladsbuffén som de fortfarande höll på att ta fram för dagen då.

Tack Elina Z
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Fullständigt oätbar buffé.Skitigt,riktigt sunkigt! Inte ens tomaterna gick att äta, slut på flera rätter. troligen det sämsta stället vi varit på i Sverige.

Tack 226sverkerl
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

En fantastisk oas där man redan blir mött i dörren av en hovmästarina av rang med ett bemötande som anstår ett kungapar.
En atmosfär som inbjuder lätt till minst en 3 rättersmiddag om inte 4.
En service o ett bemötande från alla i personalen som får dig att känna dig priviligerad.
En varm rekommendation är en självklarhet.
Och du vill komma hit igen, och igen, och igen.

Tack 946andersl
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Startar med en utsökt skagen, som följs av black & white med hemslungad bearnaisesås, perfekt stekt kött och en god potatisgratäng. Orkade tyvärr inte efterrätt.
Serveringen var suverän, trevlig och personlig.

Bästa läget i Borgholm

Ann Nilsson

Tack Ann N

Resenärer som tittade på Robinson Crusoe Restaurang tittade också på

Besökt Robinson Crusoe Restaurang? Berätta vad du tyckte!