Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Superfint boende, jättegod frukost med nybakat bröd och stället har en jättetrevlig värdinna/ ägare. Här får ni en lugn och mysig vistelse! Perfekt för de som vill hitta en lugn oas på ön nära till lanthandlar med lokala produkter.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Gosing
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Frukosten var fantastisk, frukostbullarna var nybakta varje dag. Man väljer i en lista vad man vill ha till frukost sen kommer allt till rummet eller om du vill sitta ute precis nedanför, du väljer, superfint upplagt dessutom.
Cecilia var jättetrevlig och ville mer än gärna hjälpa till med alla frågor. Väldigt bra städat och mycket mysiga rum, vilken fullträff! Lättåtkomlig parkering precis utanför rummen, nära och bra till Borgholm.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack Viktor H
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade 2 nätter på denna underbara B & B.
Vackra helfräscha rum, sköna sängar och bra frukost. Lugna omgivningar och bara 10 minuter med bil till Borgholm.
Vi kände oss verkligen välkomna och återvänder gärna...

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack marrrewall
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Jättemysigt litet B&B ute i Sättra! Trevlig och hjälpsam ägare. Ett stort plus för frukosten (inkl hembakat bröd!). Stora ljusa och fräscha rum, samt bekväma sängar. Ligger ca 15min med bil från Borgholm, finns bussmöjlighet för den som vill.

Litet minus för kvalitén på wi-fi uppkopplingen.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 642sofiab