“En pärla på tvärgata i Borgholm -- väl värd några extra steg”
Omdöme om Lundgrens Garage

Lundgrens Garage
Rankad som nr 6 av 57 Restauranger i Borgholm
Beskrivning: Once you've tasted BBQ there's no going back. Once you tasted Lundgrens BBQ you'll come back.
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt matställe på en tvärgata (Köpmangatan) till gågatan i Borgholm. Vi åt alla fyra deras grillbuffé -- i corona-tider serverad vid bordet -- i en "fläskfri" version. Att få en av rätterna utbytt till alternativ utan fläsk var inget som helst problem, tack vare den trevliga och tjänstvilliga personalen.

Tack för en superhärlig kväll i rolig restaurang--miljö. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Carl-Henrik K

Omdömet skrevs 5 april 2021

Lundgrens garage är en annorlunda restaurang belägen i ett gammalt garage i Borgholm. Vid första anblicken ser detta trevligt ut men i april månad är restaurangen kall. Gästerna fick en filt för att värma sig. Charmigt men knappast i längden.
Vi beställde en mixad köttbricka. Efter lång väntan kom den på bordet. Den såg trevlig ut men endast pommes frites var varm.
Vi blev mätta men också frusna efter besöket.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Göran H
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

God tjock pizza till "förrätt" sedan en riktigt bra grilltallrik med lie av allt. Inga smaksensationer men däremot riktigt bra mat och ,an får vad man förväntar sig. Trevlig service och en schyst enkel miljö

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack daydream1234567
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Verkligen jättegod mat i en väldigt annorlunda men väldigt charmig lokal. Hit kommer jag gärna tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 618anettek
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket bra! Priserna kunde vart aningen lägre dock. Annars trevligt att sitta, personalen lite stressad. Gott.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack AltraStrava

Resenärer som tittade på Lundgrens Garage tittade också på

Besökt Lundgrens Garage? Berätta vad du tyckte!