“Borgholms bästa häng”
Omdöme om Lundgrens Garage

Lundgrens Garage
Rankad som nr 6 av 55 Restauranger i Borgholm
Beskrivning: Once you've tasted BBQ there's no going back. Once you tasted Lundgrens BBQ you'll come back.
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Lagom rörig och avslappnad stämning. Suveränt kött och härliga drinkar. Glad service och hunden var varmt välkommen.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 54catharinag

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Kom dit på chans ,, blev jättebra omhändertagna av personalen ! Vingar till förrätt och friterade Jalepaneos , båda riktigt bra . Brisket och kyckling till huvudrätt , båda lite torra men bra smak. Totalt en bra kväll !

Tack jonasf720
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Ett ställe som känns väldigt genuint .
Personalen speglas utav en härlig entusiasm där en ung tjej berättade att hon gjorde sin första kväll som hovmästare och hon gjorde det med glöd och entusiasm.
Maten smakade mycket bra och var gjord på billiga råvaror där man tog rejält betalt i förhållande till råvarornas kostnader ,vilket jag tycker är bra gjort .
Vinlistan innehöll bla riktigt bra Barolo från Renato Ratti till riktigt bra priser endast dubbelt påslag vilket är bra .

1  Tack Mno4
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vilket kanonställe! Riktigt gott. Dessutom enormt trevlig personal. Vi satt precis så att vi hörde (ägaren?) ta emot både bokade och obokade kunder och hon gjorde allt för att försöka fixa bord till de som inte bokat trots mycket kö. Jättemysigt ställe. De hade bra koll på glutenfritt! Inga problem alls. Kommer mer än gärna tillbaka nästa gång vi besöker Öland!

Tack Emmy W
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

En riktigt bra grillrestaurant. Vi började med pulled pork och friterade lökringar. Utmärkt! Sedan gick vi på långbakad grillad oxbringa respektive ribs av gris. Super! Man går INTE hungrig från denna restaurang. Servicen var toppen. Rimliga priser. Tydlig Corona-anpassning, vilket tyder på seriositet. Stället rekommenderas varmt!

1  Tack crameback

Resenärer som tittade på Lundgrens Garage tittade också på

Besökt Lundgrens Garage? Berätta vad du tyckte!