eDreams
Travelocity
StayForLong
CheapTickets
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Underbart ställe med trevliga ägare! Mysigt inredda rum med personlig prägel och en underbar trädgård att sitta och äta frukost i. Frukosten uppfyller alla förväntningar, god och ett lagom utbud.

Otroligt rent och fräscht och små genomtänkta detaljer som uppskattas, det märks att ägarna är måna om sina gäster. Vi reste med en tvååring och det fungerade jättebra på detta boende.

Kan inte annat än rekomendera detta ställe! Ett boende där man inte kan annat än trivas och känna sig som hemma, jag hoppas vi får tillfälle att återvända.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack johannab359
MichaelS19879, Ägare på OlandsRo B&B, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2019

Tack för besöket och välkommen åter.

Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var där på lite chansning och blev inte besvikna. Mycket god frukost med hembakat bröd bland hönsen i en lagom skuggig trädgård. Sängarna var sköna och vårt rum, med namn Glädje, hade handfat. Dusch*3 och wc*2 var gemensam med fyra andra rum störde oss inte det minsta. Det knarrar lite och inte så ljudtyst men det är mer charmigt än något man tänker på.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack gunnarwinter80
Omdömet skrevs 12 juli 2018

Mycket över förväntan, mysigt, personligt och väldigt trevliga ägare. Vi fick den godaste rabarberpaj vi ätit. Den hemrökta skinkan jummmie jummie! Mysig trädgård med roliga överraskningar och detaljer. Frukostägg från de egna hönsen som lever ett fritt liv i trädgården.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack BerntS39
Michael S, Ägare på OlandsRo B&B, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2018

Kul att ni trivdes, välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Mycket mysigt bed and breakfast som ligger i lummig trädgård. Namnet Ölandsro är mycket passande.
Fina lantliga rum, god frukost & fantastisk service av ägarna gör att man gärna kommer igen. I huset finns också en lanthandel.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack MalinH356
Michael S, Ägare på OlandsRo B&B, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Tack för ditt fina omdöme och välkommen tillbaks.

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Sommarens bästa äppelkaka i en rofylld trädgård. Fanns även goda smörgåsar/baguetter och luncher.
Extra plus för trevlig bordsservering. Nostalgi i den gamla lanthandeln.
Kvällar med musikunderhållning.

Datum för vistelsen: augusti 2017