Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var där på lite chansning och blev inte besvikna. Mycket god frukost med hembakat bröd bland hönsen i en lagom skuggig trädgård. Sängarna var sköna och vårt rum, med namn Glädje, hade handfat. Dusch*3 och wc*2 var gemensam med fyra andra rum störde oss inte det minsta. Det knarrar lite och inte så ljudtyst men det är mer charmigt än något man tänker på.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack gunnarwinter80
Omdömet skrevs 12 juli 2018

Mycket över förväntan, mysigt, personligt och väldigt trevliga ägare. Vi fick den godaste rabarberpaj vi ätit. Den hemrökta skinkan jummmie jummie! Mysig trädgård med roliga överraskningar och detaljer. Frukostägg från de egna hönsen som lever ett fritt liv i trädgården.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack BerntS39
Michael S, Ägare på OlandsRo B&B, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2018

Kul att ni trivdes, välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Mycket mysigt bed and breakfast som ligger i lummig trädgård. Namnet Ölandsro är mycket passande.
Fina lantliga rum, god frukost & fantastisk service av ägarna gör att man gärna kommer igen. I huset finns också en lanthandel.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack MalinH356
Michael S, Ägare på OlandsRo B&B, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Tack för ditt fina omdöme och välkommen tillbaks.

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Sommarens bästa äppelkaka i en rofylld trädgård. Fanns även goda smörgåsar/baguetter och luncher.
Extra plus för trevlig bordsservering. Nostalgi i den gamla lanthandeln.
Kvällar med musikunderhållning.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack powell849
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Vid ÖlandsRo finner du ett B&B, en gårdsbutik samt ett kafé. Dessutom anordnas pubaftnar. Vi besökte kaféet och avnjöt mycket gott fika. ÖlandsRo är personligt och genomtänkt inrett såväl inne som ute. Mottagandet är mycket varmt. Menyn upplevs noggrant genomtänkt och mycket görs på plats, bland annat bakar de själva. I gårdsbutiken finner du bland annat egenstöpta stearinljus, godis av god kvalitet, te med mera.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Bednarz80