Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Mycket mysigt bed and breakfast som ligger i lummig trädgård. Namnet Ölandsro är mycket passande.
Fina lantliga rum, god frukost & fantastisk service av ägarna gör att man gärna kommer igen. I huset finns också en lanthandel.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack MalinH356
Michael S, Ägare på OlandsRo B&B, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Tack för ditt fina omdöme och välkommen tillbaks.

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Sommarens bästa äppelkaka i en rofylld trädgård. Fanns även goda smörgåsar/baguetter och luncher.
Extra plus för trevlig bordsservering. Nostalgi i den gamla lanthandeln.
Kvällar med musikunderhållning.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack powell849
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Vid ÖlandsRo finner du ett B&B, en gårdsbutik samt ett kafé. Dessutom anordnas pubaftnar. Vi besökte kaféet och avnjöt mycket gott fika. ÖlandsRo är personligt och genomtänkt inrett såväl inne som ute. Mottagandet är mycket varmt. Menyn upplevs noggrant genomtänkt och mycket görs på plats, bland annat bakar de själva. I gårdsbutiken finner du bland annat egenstöpta stearinljus, godis av god kvalitet, te med mera.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Bednarz80
Omdömet skrevs 1 juli 2017

Söker du ett vänligt, gemytligt boende med hög servicegrad ska du bo här. Ägarna förstår sig på vad service är. Lugn, avkopplande miljö att bo på. Rummen smakfulla,rent och fräscht. Vissa kvällar underhållning

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack granny522015
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

B&B på norra Öland. Gemytlig och trevlig pubafton med musikunderhållning. Delikatesstallrik, öl, vin på kvällen caféet eftermiddagen. ÖlandsRo har också en presentbutik med försäljning av handstöpta ljus.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack T6743RKannar