eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Sommarens bästa äppelkaka i en rofylld trädgård. Fanns även goda smörgåsar/baguetter och luncher.
Extra plus för trevlig bordsservering. Nostalgi i den gamla lanthandeln.
Kvällar med musikunderhållning.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack powell849
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Vid ÖlandsRo finner du ett B&B, en gårdsbutik samt ett kafé. Dessutom anordnas pubaftnar. Vi besökte kaféet och avnjöt mycket gott fika. ÖlandsRo är personligt och genomtänkt inrett såväl inne som ute. Mottagandet är mycket varmt. Menyn upplevs noggrant genomtänkt och mycket görs på plats, bland annat bakar de själva. I gårdsbutiken finner du bland annat egenstöpta stearinljus, godis av god kvalitet, te med mera.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Bednarz80
Omdömet skrevs 1 juli 2017

Söker du ett vänligt, gemytligt boende med hög servicegrad ska du bo här. Ägarna förstår sig på vad service är. Lugn, avkopplande miljö att bo på. Rummen smakfulla,rent och fräscht. Vissa kvällar underhållning

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack granny522015
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

B&B på norra Öland. Gemytlig och trevlig pubafton med musikunderhållning. Delikatesstallrik, öl, vin på kvällen caféet eftermiddagen. ÖlandsRo har också en presentbutik med försäljning av handstöpta ljus.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack T6743RKannar
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt mottagande med ägare som förstår sig på vad service är. Rent med trevliga rum. Stort plus för kylskåpet i hallen för gäster att använda. Med tre WC och tre duschar blev det aldrig någon kö trots ca 8 gäster. Trädgårdens planering, hönsen och katten var ett trevligt och annorlunda inslag.
Perfekt frukost med bla havregrynsgröt, kokta ägg, hembakat bröd med olika pålägg och mycket gott kaffe.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Jeanette V