“En favorit även i år. Populärt”
Omdöme om Seasalt kitchen

Seasalt kitchen
Rankad som nr 35 av 147 Restauranger i Öland
Kök: Svenskt
Beskrivning: Vi uppdaterar öppettider under årets gång! Vi har beslutat att vi nu kommer köra helt på Drop-in, alltså ingen bordsbokning. Gå gärna in på vår facebook eller följ oss på Instagram där vi uppdaterar löpande under året! Varmt välkomna till Seasalt Kitchen!
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

En favorit även i år.

Populärt och ofta fullt gör att du skrivs upp på listan och får ta och vänta en stund på ditt bord. Även om de finns tomma bord då syfte är att skapa lagom tryck på köket.
(Kanske vore bra m en skylt in hur systemet fungerar då vissa verkar bli upprörda ;))

Systemet fungerar bra och när man väl får bord går det snabbt att få mat. Tacksamt att inte behöva vänta länge på maten.

Smakat av allt och det är riktigt bra mat som är trevligt serverat. Vi återvänder alltid flera gånger.

Glad personal som glatt blandar alkoholfria drinkar till barnen, fixar m allergibeställningar.

Väl värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack anneliefr1

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Otroligt dålig service. Fick ett bord och menyer till familjen och när vi bestämt vad vi skulle äta kom servitören fram och berättade att vi tyvärr inte skulle få någon mat för det var andra före som väntade på bord. Det fanns flertalet bord lediga ute och helt tomt inomhus förutom oss. Bad om att få se var personerna var som stod i kö före oss, men de kunde de inte säga. Vi fick helt enkelt inte äta där och anledningen är okänd. Ska inte en familj med fyra barn få äta på restaurang utan att bli diskriminerade? Sjukt otrevlig och dålig personal! Kommer aldrig gå hit igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller om ni inte vill bli förnedrade.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Ds92se
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Vi är ett gäng som brukar äta här 4 5 gånger per säsong, maten har alltid varit mycket bra. Men att ha kunderna köande, stående i solen för att vänta på sin tur är otroligt nonchalant mot kunderna. Man behöver inte vara någon Einstein för att komma på en alternativ lösning, där finns ju sittplatser, ge kunderna en kölapp låt dom sitta ner och dricka en öl eller glas vin under väntetiden. Att man dessutom förklarar att man anser kunderna otrevliga och vägrar servera när man väl fått ett bord är helt outstanding, aldrig varit med om något så otroligt urdålig. Antar att jag och mina vänner är portade på livstid. Aldrig mer, måste hitta en ny favorit restaurang. Den här gången blev det korvkiosken. Alldeles fantastiskt service.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack bos152
Omdömet skrevs 22 juni 2021 från mobil enhet

Tycker det är ett trevligt ställe att sitta på och servicen är bra med trevlig personal. Hamburgaren är väldigt god med bra tillbehör. Det enda tråkiga som jag tycker är att menyn är kort och rätt tråkig, skulle kunna uppdateras.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jet48033933072
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Dålig lunch för mycket pengar, inte alls speciellt. Ville du sitta i solen fanns det bara loungemöbler som var snea och låga som inte gick att äta vid.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Elinsmat

Resenärer som tittade på Seasalt kitchen tittade också på

Besökt Seasalt kitchen? Berätta vad du tyckte!