“Mycket bra köksmästare/chef/kock/eller-vad-du-nu-kallar-det vilket betyder MYCKET bra mat.”
Omdöme om Pizzeria Linda

Pizzeria Linda
Rankad som nr 65 av 150 Restauranger i Öland
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Mitt omdöme är att personalen, unga snygga tjejer, tyvärr inte har fått lära sig service-yrket speciellt bra. Efter några veckor kommer det säkert att släppa och dom går lite mera 'glöd' i att serva besökare. I vårt fall glömdes helt enkelt min sambos rätt bort helt och hållet och en av de nyanställda fick 'ta stryk' för det. Dåligt, mycket dåligt men annars jättebra. Stor kram till dom nyanställda och ett (viftande) finger till dom längre anställda.

Datum för besöket: juni 2017
Tack simplyrar

Omdömet skrevs 24 oktober 2016 från mobil enhet

En helt vanlig pizza, utan överraskningar till ett ovanligt högt pris! Pizzasalladen var inget att hurra över och lokalen var kall.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack saffranskolan
Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Detta var mitt tredje besök på Restaurang/Pizzeria Linda. Atmosfären är väldigt trevlig året om (inne som ute). Här blir du inte besviken. A La Carte eller Pizza. Pizzorna håller hög klass och är kanske lite dyra, men det är ju Öland. Mycket trevlig personal som bryr sig om och är måna om gästerna. Det blir med stor säkerhet fler besök om jag har vägarna förbi.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Henrikstrandberg
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Vi satt ute och åt vår pizza. Den var helt ok, men inte mer än så. Trevlig personal.
Det såg trevligt ut inne, kanske annan mat inne ger en annan upplevelse.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Katarina H
Omdömet skrevs 16 juli 2016

kväll två i Mörbylånga, valde att ta en annan restaurang, bara för att variera sig lite. Denna pizzeria var oerhört härligt inredd och en fantastisk lokal, även personalen var mycket trevlig. Det som inte var så bra var nog priserna och maten, men jag tror det beror på två olika saker, jag valde en gyrospizza, det köttet var ingen höjdare, sedan var deras ost ovanligt stark för att vara på pizza och beroende på vad man tycker om ost blir det ju bättre eller sämre :) Övriga runt borde var nöjda och en annan pizza såg betydligt godare ut och var jättegod enl hon som åt den.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Jaggiz

Resenärer som tittade på Pizzeria Linda tittade också på

Besökt Pizzeria Linda? Berätta vad du tyckte!