Kostnadsfri avbokning till den 22-01-27
Boka nu, betala på plats
Priceline128 US$
eDreams128 US$
FindHotel
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Ett mysigt och fint B&B på Ölands sydöstra kust. Det ligger lite ensligt som en oas längs vägen, en liten promenad från havet. Fina välstädade rum med stora fina badrum med lantlig stil men ändå med en modern touch. Gemensamt kök med det mesta man kan önska. Söker man lugn o ro är detta ett utmärkt alternativ! Glöm inte att besöka Eketorp borg när man är i denna del av Öland.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack AJonny
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Ett mycket fräscht och prisvärt "Bed & breakfast" hos ett mycket familjärt och trevligt par! Barnen uppskattade det mycket, att kunna plocka egen sallad och mata Lilly kaninen, eller hälsa på ankorna eller klappa Bailey hunden. Väldigt mysigt och ligger perfekt för utflykter på Södra Öland. Ta en stund med paret och få lokala tips! Kan inte ge annat än full pott! Hit åker man igen!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack AltraStrava
Omdömet skrevs 28 september 2016

Ligger fint mellan havet och Alvaret. Rena och fina rum med kök med allt som behövs. Vi bodde på andra våningen med fina balkonger/altaner i öster och i söder. Perfekt för frukosten! Bekvämt avstånd till Ottenby, ung. 15 med bilen. Trevliga och tillmötesgående innehavare.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Claes F
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Vi stannade endast en natt här på detta otroligt mysiga och trevliga ställe. Vi sörjde över att vi inte hade möjlighet att stanna här längre. Hotellet håller en hög standard. Rummet var stort, vackert och rymligt och badrummet var rent och kändes lyxigt. Frukosten var mycket prisvärd och det var skönt att kunna inta den "var man ville", istället för i en högljudd matsal, som det kan vara på andra ställen. Vi njöt av frukosten från vår balkong med havsutsikt. För mig som älskar trädgård, lantliv och djur var det en extra bonus att få mata änderna och få tillgång till det underbart vilsamma växthuset. Även tillgången till gratis lån av cyklar var mycket uppskattat av oss. Chris var mycket hjälpsam och gav oss flera tips på utflykter, vilket gör att vi känner att vi verkligen bör återvända snart igen. Vi rekommenderar verkligen denna lugna, sköna lantliga gård.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Ulrika N
Omdömet skrevs 28 augusti 2015

Här bor man i bekväma och hemtrevliga rum med tillgång till fräscht kök och fina sittplatser både ute och inne. Allt är dessutom estetiskt tilltalande in i minsta detalj. Elegant på ett rustikt sätt. Nära till fågelstationen i Ottenby. Förstklassigt för en turist med ornitologiintresse.

Rumstips: Gärna ett rum med balkong. På fredagar är det pubafton. I alla fall under icke-semestersäsong.
Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Stella632