“Den lilla butiken med det lilla extra”
Omdöme om Hernö Ost & Deli

Hernö Ost & Deli
Rankad som nr 2 av 41 Restauranger i Härnösand
Beskrivning: Vi förser Härnösand med nya spännande smaker, goda ostar, exklusiva charkprodukter och delikatesser för livsnjutare. Vi besöker lokala producenter och försäkrar oss om att våra produkter håller högsta kvalitet. Ekologiskt och närodlat är självklarheter för oss och vi importerar spännande delikatesser som inte finns lokalt. Vi ger tips, vi anordnar ostprovningar och vi älskar dina synpunkter.
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Här hittar du allt gott.... Ostar, choklad, kex, oljor.... Och mycket mer. Det finns några få platser och är ett trevlig ställe för en lättare lunch eller sallad... Trevlig personal som är hjälpsam.

Datum för besöket: februari 2020
Tack lottab801

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Hjälpsamt, trevligt, gott och oväntat. Utbudet var begränsat pga långhelger men vi var nöjda och blev väl omhändertagna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack annao898
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Lunch, jag var sugen på sallad , men så hade de bakad potatis. Mycket bra supergod röra.. Fräsch salladsbuffé Spännade med ostbutik .. kunde inte handla på ingen kylmöjlighet... men nästa gång ..

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Garre1967
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Ett trevlig fik mitt i centrala Härnösand. De serverar både bakelser, lunch och det man behöver för att ta en fika och umgås. De säljer även diverse matvaror som te, choklad, skorpor och andra finare godsaker. Har uteservering under sommaren

Datum för besöket: juli 2019
Tack frasse_k
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt lunchställe med liten uteservering sommartid. Mitt i stan.
Goda rätter..deras fyllda crepes en favorit!
Säljer även över disk att ta med hem.

Har ett stort ost sortiment + tillbehör som marmelad mmmm

Trevlig personal!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Solbritt B

Resenärer som tittade på Hernö Ost & Deli tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Hernö Ost & Deli? Berätta vad du tyckte!