“Mycket bra”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 juli 2020

En topp-restaurang med mycket god mat, en fantastisk utsikt över stad och hav och mycket trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack MagnusCl

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Efter alla recensioner blev jag starkt besviken på maten. Han som serverad frågade inte ens hur jag ville ha köttet stekt. Var tvungen kalla tillbaka honom och själv tala om. Oxfilén var två tunna skivor. Bra kött men inte så jag som tjej ens blev mätt. Salladen bestod av ett salladsblad och dillkvistar.
Potatiskakan var mer att önska. Otroligt tråkigt och smaklöst till oxfilé. Typ skivad potatis i ugn utan tillsatser.

För det priset hade jag väntat betydlig bättre mat.
Servitören var trevlig men funderar om han var ensam då han säger att "han" stekte på köttet väldigt snabbt. På frågan svarade han dock dom var två.
Efterrätt som efterfrågades kunde dom inte göra för det var för tidskrävande.
Tyvärr stor besvikelse.

Datum för besöket: juli 2020
Tack R6758ONmarial
Omdömet skrevs 23 maj 2020

Denna restaurang serverar fantastisk god mat och dessutom känns den Coronasäker. Man känner sig trygg genom att det bara är ett gift par som sköter hela ruljansen och borden står glest. Det var så underbart att få njuta av den goda maten och känna sig uppassad av den trevliga kocken. Vi borde vara flera som unnar oss ett tryggt restaurangbesök i dessa tider.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Berhard54
Omdömet skrevs 4 april 2020 från mobil enhet

I coronans tider passar take away.
Anklår med tillbehör och chokladtryffel till dessert. Smakade perfekt till ett gott vin.
10% rabatt vid hämtning.

Datum för besöket: april 2020
Tack 709pereriks
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe med toppen utsikt!
Super trevlig och proffsig personal!
Inte den största restaurangen så ett hett tips är att boka bord i förväg. Extremt mysig atmosfär, den öppna eldstaden är ett stort plus.
Lagomt stor meny som passar bra för ett vuxet sällskap. Maten känns anpassad för en lite finare miljö och smakerna är därefter. Rekommenderar starkt ett besök hit!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack -kitzunes-

Resenärer som tittade på Restaurang Toppstugan tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Restaurang Toppstugan? Berätta vad du tyckte!