“Bittens rockar Härnösand”

Bittens Rockbar
Rankad som nr 5 av 51 Restauranger i Härnösand
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 9 juli 2019

Jätte trevlig personal. Snyggt upplägg på maten som var en av de godaste burgarna jag ätit i mitt liv. Fräsch lokal med mycket att titta på. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Therese R

Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

...att pizza kunde smaka så himla bra! Vi beställde varsin pizza, en med svamp och en med prosciutto. Krispigare botten får man leta länge efter! Fyllningen var smarrig på båda pizzorna. Det gick så lätt att äta med händerna. Tycker att pizza ska ätas så. Servicen var vänlig, tillmötesgående och full av leende och glimt i ögat.
Musiken var bra rock!

Datum för besöket: juni 2019
Tack GunnelRenman
Omdömet skrevs 27 december 2018

Jag är helt övertygad om att de som haft en sämre upplevelse här på Bittens Rockbar skulle ha blivit lika lyriska som jag är, efter kvällens upplevelse. Först tog jag en lokal öl (Tjärnsjö Brewery) på fat och beställde samtidigt in en klassisk burgare med ost.
Mycket god öl och väntetiden tills burgaren kom in var som den ska vara om man vill ha mat tillagad med kärlek. Burgaren var ljuvlig! Den bästa jag ätit på år och dag och jag har käkat klass-burgare här och där. Väldigt goda chips (pommes frites) och tillbehör. Dvs absolut ingenting att klaga på. Tog även in ytterligare en lokal öl av annan sort: Tjärnsjö Brewery, Filles Fulöl IPA. Suverän!

Nej jag är inte köpt, jag har ingen dold agenda, jag är bara entusiastisk. Hade jag tur just ikväll? Vem vet? Men, återigen, Bittens Rockbar såg till att jag fick en fantastisk mat- och dryck-upplevelse ikväll. Tack!

Datum för besöket: december 2018
1  Tack 193leifh
Omdömet skrevs 21 november 2018 från mobil enhet

Riktigt Nice miljö, schyyst rockbar med trevlig inredning och musik
Käkade deras original burgare med pommes och en Strongbow
Smakade överraskande bra, klart topp 5 av alla burgare jag ätit
Pris på 180 klart överkomligt

Datum för besöket: november 2018
Tack cnsweden
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Gick en bar runda en lördag kväll och kom till Bittens.
Här blir man positivt överraskad när man kommer in. Stort utbud vad gäller dryck. Kan inte bedöma maten, eftersom vi inte åt där. Hela stället känns ombonat och nyrenoverat.
Snygga o fräscha toaletter från golv till tak. Trevlig personal.
Hit kommer vi gärna fler gånger

Datum för besöket: mars 2018
Tack matgladanisse

Resenärer som tittade på Bittens Rockbar tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Bittens Rockbar? Berätta vad du tyckte!