Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

..skön säng, sov bra. Kommer man med egen bil så är det enkelt att parkera i anslutning till hotellet. Trevlig och vänlig personal. Wi-fi fungerade utan problem. Frukosten höll en normalstandard. Som nämt ovan, så behöver rummen en renovering, känns som tiden stannat 1980 bara tjockteven som saknas.

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack Jocke J
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Vi fick väldigt bra service och alldeles utmärkta lokaler för en mindre konferens för 20-25 personer. Varierat fika med exotiska frukter som alternativ eller i kombination med både vanligt fikabröd och fransk ost. Tråkigt att hissen inte tar mer än sex personer när man ska ända upp eller ned från våning 5. Nu har man för avsikt att ändra på detta i och med en planerad ombyggnad, men i väntan på den så är det nog inte ett ställe för större konferenser.

Tips för att välja rum: Högre upp är utsikten ännu bättre över vattnet
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Åke B
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Mysig matsal med utsikt över hamnen. Mycket trevligt bemötande från personalen. En trevlig meny som lockar en till att vilja äta alla maträtterna, men man har ju sina begränsningar
Snabb och bra service. Toaletterna var rena och snygga.
Vad säger man: hit kommer vi fler gånger

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack MatgladaNisse60
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Mycket trevligt med VIP present när man kom till rummet. Tråkig inredning orenoverat sedan många
år ,,,allt annat förutom rummet var toppen med sköna sängar trevlig personal och toppen frukost med generöst utbud.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack S759AKpeterj
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Typiskt äldre stadshotell. Lite slitet, men detta kompenseras av fe sköna sängarna, god och varierad frukostbuffé, trevlig och vänlig personal och centralt läge. Kaffe/te finns i receptionen. Återkommer.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Kerstin F