“Pensionär”
Omdöme om Clock

Clock
Rankad som nr 8 av 48 Restauranger i Härnösand
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Hamburgarna med tillbehör var mycket goda. Trevlig personal. Men!!! Om jag köper något för 140:- varför har det då dragits 200:- från mitt konto??? Tyvärr har jag inte vägarna förbi något mera. Nackdelen med att betala med kort?? Eftersom han också sa att det kostade 140:-!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack mariannefE1254IP

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt goda burgare! Ren och fräsch restaurang vid stationen. Det enda negativa var att kvinnan som tog emot beställningen inte var särskilt serviceminded.

Datum för besöket: juli 2021
Tack traveljossan
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Tillbaka till 1986! Clock nr 1, dåvarande favoritburgare finns igen. Trevlig personal och fantastisk service, trots en lunchrusning av sällan skådat slag. Det blev lite fel i beställningarna med detta kompenserades med extra tillbehör.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack lisdoder
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Nostalgi med loggan och de gamla hamburgerrecepten med currydressing och ananasskiva. Jättegoda hamburgare och flera olika sorters goda pommes. Väldigt trevlig och engagerad personal. Snyggt och rent.
Beställde och betalade i appen. Gick smidigt!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack swanzon87-5
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegoda burgare av alla de slag likaså vad gäller strips, och dressingar. Suverän personal samt öl o vinrättigheter.
Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack SwedenRockchick

Resenärer som tittade på Clock tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Clock? Berätta vad du tyckte!