“Suveränt!😃”
Omdöme om Clock

Clock
Rankad som nr 8 av 48 Restauranger i Härnösand
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegoda burgare av alla de slag likaså vad gäller strips, och dressingar. Suverän personal samt öl o vinrättigheter.
Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack SwedenRockchick

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Testade Clocks hamburgare för första gång. Smakade mycket bra, trevlig personal.
Vi återkommer gärna.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 709pereriks
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Bra hamburgerhak! Clock har återuppstått! Hamburgarna smakade utmärkt och ägaren var trevlig och bjöd på glass efter maten. Pommes fritesen var godare än på andra snabbmatshak

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 28fredrikm
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Hamburgerrestaurang i anknytning till buss och tågstationen. Trevlig personal. Vi åt Spicy och kycklingburgare. Vi var nöjda

Datum för besöket: februari 2020
Tack frasse_k
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

En god middag på Clock vid järnvägsstationen i Härnösand. Utbudet av både mat och dryck är toppen. Service god. Vi ses igen

Datum för besöket: augusti 2019
3  Tack fregus

Resenärer som tittade på Clock tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Clock? Berätta vad du tyckte!