“Trevligt ”
Omdöme om Sam's Restaurang

Sam's Restaurang
Rankad som nr 5 av 41 Restauranger i Härnösand
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

En mysig pub med bra mat. Beställde sams hamburgare och pasta, båda rätterna var riktigt goda. Trevlig personal och dom serverar lokal öl.

Datum för besöket: juni 2017
Tack JoelO910

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Plus för att hunden fick sitta med oss på uteserveringen.
Fick själv hämta en meny men sen fungerade allt bra.
God mat och uppmärksam personal. Skön utsikt över hamnen

Datum för besöket: juni 2017
Tack Kerstin-51
Omdömet skrevs 30 maj 2017

Sam´s Restaurang fick ny ägare i början av maj och satsar på en rad pigga europeiska rätter - fast pizzaugnen finns förstås fortfarande kvar. Stället ligger på Skeppsbron, bara en kort promenad från centrum, med klassisk något murrig inredning och uteplats nära vattnet. Vi delade ett utsökt rostat bröd med allioli som förrätt och valde sedan hemrökt laxfile och ställets hamburgare med pommes på sötpotatis. Rätterna var utsökta, servicen mycket bra och priserna helt OK - vi kommer gärna tillbaka nästa gång vi reser norrut. Däremot är ställets hemsida ännu så länge något förvirrad.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Robert A
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: juli 2020
Omdömet skrevs 21 december 2019

Datum för besöket: december 2019

Resenärer som tittade på Sam's Restaurang tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Sam's Restaurang? Berätta vad du tyckte!