“Kvällsöl”
Omdöme om Restaurang Skeppet

Restaurang Skeppet
Rankad som nr 30 av 48 Restauranger i Härnösand
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt fin terass och läge vid vattnet. Jag åt en god Toast Skagen och min partner en sillmacka. Lite trög service, kan ju bero på fullsatt restaurang

Tack semestersverige

Omdömet skrevs 21 juli 2021

Sämsta maten under hela semestern. Kycklingpastan smakade brännt och ingen vacker uppläggning eller sallad till. Frun åt Laxpasta med sting. Helt smaklös och utan sting. Skulle ingå färsk spenat i men inget av detta gick att se eller smaka. Personalen visade inget större intresse vid påpekande. Det är första gången jag någonsin skriver negativt efter ett resturangbesök men denna resturang var så dålig att jag blev tvungen. Can not reccomend. Realy bad food.

Tack 970mikaeld
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Familj på 5 pers. hungriga efter lång bilresa. Väntade 20 min. på att få beställa. Ingen uppmärksammade oss och vi lyckades inte haffa någon servitris. Lämnade stället.
Ingen märkte att vi gick....
Rekommenderar andra att äta någon annanstans.

Tack 811joachimh
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Besökte Härnösand över en långhelg och gick till Skeppet alla tre kvällar. God mat, trevlig personal och fint läge precis vid vattnet! Köttet var riktigt bra!

Tack 96elsaw
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Vänta vänta vänta
Servering i totalt kaos. Först fick vi ingen meny, sen haffade vi en servitris. Vi beställde omgående mens hon stod vid bordet. Det hjälpte inte vi fick vänta en timme på maten. Ändå var inte urvalet gigantiskt. En långlunch :( Tog lax pasta med sting. Stinget kanske försvann i väntan för den var ärligt talat färglös.

1  Tack RogerO992

Resenärer som tittade på Restaurang Skeppet tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Restaurang Skeppet? Berätta vad du tyckte!