“Trevligt!”
Omdöme om Restaurang Skeppet

Restaurang Skeppet
Rankad som nr 30 av 48 Restauranger i Härnösand
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Ett mycket trevligt matställe vid vattnet! God mat och mycket att välja på! Mycket trevlig personal! Fina toaletter! Rekommenderas!☀️

1  Tack Jasse69

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Den vackra utsikten vägde inte upp den ouppmärksamma personalen. Det är inte ok att efter en lång väntan själv behöva fråga efter menyn......Man kände sig inte välkommen och visst kunde vi lämnat stället men vid den tidpunkten var det inte ett alternativ.

Tack Timonvillma
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Den otrevligaste personal vi nånsin stött på fick vänta minst 20 min innan nån brydde sig om oss och ofräscht i uteserveringen stod det kvar massor med disk på borden
första och sista gången vi går hit det är då säkert .

1  Tack sto2019
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Det var grillbuffé som erbjöds till lunch.
Kyckling, chorizo, spjäll och och karré.
Stekt klyftpotatis och sallad som tillbehör.
Allt smakade bra speciellt kycklingen var saftig och fin.
Måltidsdryck i form av lingondryck var rätt smaklös, man kan våga sätta mer smak på den, det kostar nog inte så mycket..
Det hade också varit trevligt med sås till köttet. Det fanns iofs en sås med kebabkött, men det kändes lite konstigt som sås ti andra rätter.
I det stora hela nöjd och vi kommer tillbaks.

Lunch kostar 80:- för pensionärer är bra!

Tack Juleman
Omdömet skrevs 28 juni 2019

Åt fjällröding med messmörsås och pressad potatis. Ganska smaklös anrättning och ingenting jag skulle rekommendera. Annars trevlig lokal vid kanalen med både inomhus- och utomhusservering.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Citronlunden

Resenärer som tittade på Restaurang Skeppet tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Besökt Restaurang Skeppet? Berätta vad du tyckte!