“Enkelt, mycke och slafsigt”
Omdöme om Kebab City

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Kebab City
Rankad som nr 70 av 154 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Restaurangen är enkelt inred och det var kallt för de hade dörrarna öppna och det var ca 0 grader ute.
Maten var ingen större upplevelse och det vi tog dränktes i såsen som hälldes över hela tallriken.
Enda pluset här är att portionerna var enormt stora.

Tack Peter W

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Ja, som det kanske hintar om i företagsnamnet så serveras det kebab!
Riktigt bra sådan när man kommer från krogen och känner att han är lite sugen på mat.

Bra priser och bra mat, öppet längre än du orkar vara vaken på helgerna.

Tack Daniel F
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Tror att jag faktisk bara varit här när jag är på väg hem från krogen. Snabb service och god mat men inget som sticker ut från mängden utan man får det man tror man ska få.

Tack DonTomasi
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Riktigt god kebab med hög standard, bästa stället i Sundsvall. Snålar absolut inte på maten, bra mängd. Fräscha råvaror och fräsch lokal med många platser. Toppen även för de som går ut för att festa och vill äta efter krogbesök då de har öppet länge.

Tack Emilia D
Omdömet skrevs 28 november 2017

bra personal snabb service fräscha råvaror och fräscha lokaler. rekommenderas varmt. denna restaurang ligger också centralt och lätt att hitta.

Tack backlundanders

Resenärer som tittade på Kebab City tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Kebab City? Berätta vad du tyckte!