“Goda hamburgare, fint ställe, trevlig personal”
Omdöme om Restaurang Apa

Restaurang Apa
Boka bord
ons 21/10
20:00
Rankad som nr 13 av 142 Restauranger i Sundsvall

Vi var väldigt nöjda med vårt besök på Apa. Provade chiliburgare och cheeseburgare, båda goda. Parmesan pommes och tryffel pommes fanns på menyn (fanns andra också), imponerande goda. Inte varit med om andra burgarställen med så mga olika pommes. Supernöjda och rekommenderar!

Datum för besöket: september 2020
Tack 530sofiaaa

Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Bra pizza och hamburgare av en ointresserad personal. Trötta och nonchalanta. Borde genomföra en charmkurs. En smal servitör som inte kunde prata, skägg och miljöpartist

1  Tack jimboberit25
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Dom bästa burgarna, och nu i sommar den trevligaste personalen i Sundsvall. Ett ställe man återkommer till.

Tack Mkm558
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Helt ok ställe. Hyffsade burgare, bra pommes och dipsåser. Imponerande ölkyl. Rekommenderar INTE svampburgaren.

Tack 648johannae
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Tristaste och torraste burgaren någonsin. Utsikt bra, servis nybörjare. Kom inte hit. Vänliga hälsningar

Datum för besöket: juli 2020
Tack Ladilump

Resenärer som tittade på Restaurang Apa tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Restaurang Apa? Berätta vad du tyckte!