“Hantverksmässiga hamburgare”
Omdöme om Restaurang Apa

Restaurang Apa
Rankad som nr 12 av 154 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 30 mars 2018

En konsekvent och väl genomfört idé. Bardisken är byggd av gamla pallkragar, personalen bär Trazan-outfit, och hamburgarna serveras från mini-lastpallar.
Man lagar omsorgsfullt sina hamburgare från grunden. Såväl kött som bröd är i topp. Kronan på verket är stadiga 600-grammaren "King Kong". De olika burgarna har distinkta och balanserade smaker. Det enda som riskerar att dra ner omdömet, är att barnhamburgarna var i minsta laget, och lite väl "safe", dvs utan allt.
Ligger i centralt läge, med Sundsvalls största parkering på liansvängningsavstånd.
Att bokningen (on-line) fungerar perfekt är ytterligare en fördel.

Tack hattmakaren

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Beställde in Västerbottenburgaren som hade bra smak av västerbottensost och var bra tillagad.
Vi var ett kompisgäng på fem personer så vi beställde in tillbehörsbrickan "grande plate" som var väl tilltagen med tryffelpommes, parmesanpommes och en massa olika dipper plus saltgurka och coleslaw.

Tack Erik R
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Gillar man hamburgare så är det här stället att gå till i Sundsvall. Det finns en för varje smak. Barn som vuxen. Men de serverar i princip inget annat, så har man ngn i gänget som inte äter hamburgare bör man välja ngt annat.

Tack Caroline F
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig miljö och engagerad personal. Maten är god men smaken kommer i huvudsak från tillbehören, själva burgaren var ganska smaklös. Med tanke på det tycker jag att det är lite för dyrt.

Tack Linda A
Omdömet skrevs 2 mars 2018

Jag har ätit här över 10 gånger. Jag är från Stockholm och har ätit på de flesta Stockhokmshaken varav Berrels burger & beer som ska vara bäst i Sverige som har 4,5 inte är i närheten av Apa. Kul med så bra burgare i Sundsvall. Saknar sötpotatispommes, men de pommes som finns är otroliga, och mängden de serverar är dem ensamma att leverera. Skön och ungdomlig personal som levererar den bästa servicen. Bra Öl också.
Åk hit om ni har möjlighet men boka bord i tid!

Tack Albin H

Resenärer som tittade på Restaurang Apa tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Restaurang Apa? Berätta vad du tyckte!