“25 personer fick maten samtidigt”
Omdöme om Bite Line

Bite Line
Rankad som nr 44 av 154 Restauranger i Sundsvall
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vill ge Bite Line i Sundsvall en rejäl portion beröm. Vi var en ganska stor grupp, 25 personer, som med relativt kort varsel bokade bord och diverse olika rätter, samt ändrade oss in i sista sekund. Personalen var otroligt service- minded. Maten smakade utmärkt och samtliga fick maten inom 2-4 minuter. Rimliga priser och en fantastiskt trevlig kväll. TACK

Tack Cecilia Ö

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Besökte detta ställe för lunch på väg till och från Åre. Vi var klart besvikna på maten båda gångerna, vilket förvånade oss då vi varit nöjda vid besök tidigare år. Pastan med "oxfilé" innehöll köttbitar sega att de inte gick att skära itu. Kycklingpasta sparade ingenting och kycklingen till ceasarsalladen var torr och helt okryddad.

Tack Mikael B
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Rymlig lokal och med oerhört trevlig personal. Fantastisk pizza, både ifrån menyn och på buffébordet. Fräscha tillbehör. Väl tilltagna portioner.

Tack Johnny H
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Jättegott och smidigt med pizza och salladsbuffé . Fri påfyllning dryck. Supertrevlig tjej som jobbade där.

Tack Monica M
Omdömet skrevs 29 september 2017

Många gånger har jag besökt "Bite Line" och testat allt på grönsaksdisken och alla sorters pizzor som finns utlagda för lunchbuffèn ! Tyvärr har jag ätit så mycket och så länge att efterrätterna hinner ta slut, innan jag når dem !
MYCKET BRA LUNCHSTÄLLE !

Tack 46erling46

Resenärer som tittade på Bite Line tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Bite Line? Berätta vad du tyckte!