“Triestina, Sundvalls första pizzeria...numera En Liten Krog!”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 145 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 21 november 2020

I den "socialdistanserade" (trist ord) men ändå supermysiga lokalen som en gång var Sundsvalls första pizzeria, har jag idag fått avnjuta en fantastisk pizza. Den var underbart frasig i botten med topping av ost från Strömmens mejeri, honung och krispig grönkål. Ett glas kör-bubbel till var som lök på laxen.

Naturligtvis finns ju oxå den spännande á la carte-menyn.

Kan bara rekommendera ett besök hos En Liten Krog.

Datum för besöket: november 2020
Tack Varlds1

Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

En trevlig och charmig restaurang i centrala Sundsvall. God mat från förrätt till avslutning. Servicen är på topp.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack Peter J
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang med trevlig service. Vi chansade en fredagskväll utan att ha bokat i förväg. Det fanns inget ledigt bord just då men vi välkomnades tillbaka en halvtimma senare och då fick vi ett bra bord. En jättegullig tjej som serverade oss god mat och rekommenderade gott vin. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack Kerstin G
Omdömet skrevs 12 juni 2020 från mobil enhet

Allt var genomtänkt, smakfullt och helt fantastiskt. Trevlig service. Svårt att rekommendera när all mat var god

Datum för besöket: juni 2020
Tack 422katarinap
Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt vällagad njurtapp, med kraftfulla smaker. Trevligt ställe med skön familjär atmosfär. Inte så pretentiöst, utan bara bra helt enkelt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Jremfam

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!