“Mysigt ”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 145 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

En trevlig och charmig restaurang i centrala Sundsvall. God mat från förrätt till avslutning. Servicen är på topp.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack Peter J

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang med trevlig service. Vi chansade en fredagskväll utan att ha bokat i förväg. Det fanns inget ledigt bord just då men vi välkomnades tillbaka en halvtimma senare och då fick vi ett bra bord. En jättegullig tjej som serverade oss god mat och rekommenderade gott vin. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack Kerstin G
Omdömet skrevs 12 juni 2020 från mobil enhet

Allt var genomtänkt, smakfullt och helt fantastiskt. Trevlig service. Svårt att rekommendera när all mat var god

Datum för besöket: juni 2020
Tack 422katarinap
Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt vällagad njurtapp, med kraftfulla smaker. Trevligt ställe med skön familjär atmosfär. Inte så pretentiöst, utan bara bra helt enkelt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Jremfam
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Trevlig atmosfär, trevligt bemötande och god mat. Lite special för barn fixades med ett glatt leende.

Datum för besöket: januari 2020
Tack rillan14452

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!