“Helt fantastiskt ”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 145 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 12 juni 2020 från mobil enhet

Allt var genomtänkt, smakfullt och helt fantastiskt. Trevlig service. Svårt att rekommendera när all mat var god

Datum för besöket: juni 2020
Tack 422katarinap

Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt vällagad njurtapp, med kraftfulla smaker. Trevligt ställe med skön familjär atmosfär. Inte så pretentiöst, utan bara bra helt enkelt!

Tack Jremfam
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Trevlig atmosfär, trevligt bemötande och god mat. Lite special för barn fixades med ett glatt leende.

Datum för besöket: januari 2020
Tack rillan14452
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Vänner, skratt .Vi beställde torsk och råbiff. Favoriter i repris och höga poäng som vanligt förutom att en av de tre torskarna var på tok för salt. Allt vackert upplagt. Leende och närvarande värdinnor. Fullbesatt så boka bord!

Tack awarohan6
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Jättetrevlig atmosfär, supertrevlig personal och framförallt den bästa maten i Sundsvall! Vi kommer gärna hit igen.

1  Tack R4037BTannan

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!