“Gott och barnvänligt”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 145 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Trevlig atmosfär, trevligt bemötande och god mat. Lite special för barn fixades med ett glatt leende.

Datum för besöket: januari 2020
Tack rillan14452

Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Vänner, skratt .Vi beställde torsk och råbiff. Favoriter i repris och höga poäng som vanligt förutom att en av de tre torskarna var på tok för salt. Allt vackert upplagt. Leende och närvarande värdinnor. Fullbesatt så boka bord!

Tack awarohan6
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Jättetrevlig atmosfär, supertrevlig personal och framförallt den bästa maten i Sundsvall! Vi kommer gärna hit igen.

1  Tack R4037BTannan
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Bra och snabb service, trevlig personal och mycket god mat! Dock synd att det vegetariska utbudet är litet. Förhållandevis bra priser.

Tack Ittakesapool
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Det här är bra! Riktigt bra! Vi blev föreslagna att dela rätter och även dryck för att kunna testa fler på menyn. Tack för det!! Créme Ninon var att dö för, råbiffen ljuvlig. Att bryta av med en pizza bianco med lokala ostar, vilken bra idé. Torsken var så perfekt den kan bli. Till det ett urval utmärkta drycker. Desserten annorlunda och god.
Kunnig och trevlig service i en mycket personligt inredd lokal.
Inte heller någon restaurang för drop in dock den ligger lite för sig själv mycket diskret bland bostadskvarteren.
Leta reda på och boka och besök!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack CoccodrilloOsd

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!