“Bra service, mycket god mat.”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 140 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Bra och snabb service, trevlig personal och mycket god mat! Dock synd att det vegetariska utbudet är litet. Förhållandevis bra priser.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ittakesapool

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Det här är bra! Riktigt bra! Vi blev föreslagna att dela rätter och även dryck för att kunna testa fler på menyn. Tack för det!! Créme Ninon var att dö för, råbiffen ljuvlig. Att bryta av med en pizza bianco med lokala ostar, vilken bra idé. Torsken var så perfekt den kan bli. Till det ett urval utmärkta drycker. Desserten annorlunda och god.
Kunnig och trevlig service i en mycket personligt inredd lokal.
Inte heller någon restaurang för drop in dock den ligger lite för sig själv mycket diskret bland bostadskvarteren.
Leta reda på och boka och besök!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack CoccodrilloOsd
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Otroligt glad och hjärtlig personal.
Maten var över förväntan, den godaste Musselsåsen jag ätit på år och dar. Avspänd stil, rekommenderas!

Datum för besöket: januari 2020
Tack evag582
Omdömet skrevs 4 december 2019

Bad hovmästaren plocka ihop en god middag med fria händer, koreansk råbiff till förrätt, torsk med musselsås till huvudrätt och choklad med havtorn och rostad pistagenötter till dessert. Allt med väl valda drycker till, en pepprig spännande Pinot noir från Chile till råbiffen och en fruktig Sancerre till fisken och en avslutning med några cl Marc. Det bästa jag ätit på väldigt länge och i en trevlig miljö och en personal som verkar älska sitt yrke. Åk dit

Datum för besöket: december 2019
Tack kentak56500
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Var här en fredag. Två goda cocktails och tilltugg inledde. Åt en wienerschnitzel, riktigt bra. Sällskapet tog koreansk råbiff, också riktigt god. Vänlig och uppmärksam service. Stämningen enkel och gemytliga

Datum för besöket: november 2019
2  Tack 207erikj

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!