“Njaa”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 154 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.

Hade läst gott om denna restaurang och några bekanta hade rekommenderat.
Tror det kan ha bidragit till en lite väl upphosad förhoppning denna onsdag kväll. Trevlig personal men liten meny och diggade inte dem stora fönstren ut mot parkeringen.
Tog en pizza med olika ostar på som blev för mycket för min smak och för tunn bränd botten. Som tur var kunde jag dela med mitt sällskap då en slice var mer än nog. Höga priser, men tycker ändå tag vare servicen så väger det upp till ett okej betyg.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack sofiamidona

Omdömet skrevs 7 november 2018 från mobil enhet

Pizza hårdare än knäckebröd relativt smaklös. Sällskap av 4 ingen var nöjd med vad dem fick till priset vi betade.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack Gnejsen
Omdömet skrevs 6 november 2018

Enkelt elegant kan man uttrycka det som. Bra smaker bra service och kunskap om vinerna’ som man dessutom fick provsmaka sig fram till innan valet

Datum för besöket: november 2018
Tack Thomas J
Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, fantastik service, personlig och familjär atmosfär. Rekommenderas å det varmaste. Man får mycket mat så kom hungrig!

Datum för besöket: november 2018
Tack jsjogren77
Omdömet skrevs 24 oktober 2018 från mobil enhet

Bra och naturliga råvaror. Råkar känna bonden bakom nipkor och det vsr bättre än väntat. God service. Fin inredning. Mkt folk men mjuk atmosfär.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack igangodranko

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!