“Smakfullt”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 154 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 6 november 2018

Enkelt elegant kan man uttrycka det som. Bra smaker bra service och kunskap om vinerna’ som man dessutom fick provsmaka sig fram till innan valet

Datum för besöket: november 2018
Tack Thomas J

Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, fantastik service, personlig och familjär atmosfär. Rekommenderas å det varmaste. Man får mycket mat så kom hungrig!

Datum för besöket: november 2018
Tack jsjogren77
Omdömet skrevs 24 oktober 2018 från mobil enhet

Bra och naturliga råvaror. Råkar känna bonden bakom nipkor och det vsr bättre än väntat. God service. Fin inredning. Mkt folk men mjuk atmosfär.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack igangodranko
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

God mat, trevlig personal och ett litet mysigt ställe. Vi var ut med jobbet och det var toppen, för ljudnivån var inte så hög inne i restaurangen, så vi kunde prata och höra varandra

Datum för besöket: mars 2018
Tack Carina J
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Superbra och mysig restaurang. Vi åt den koreanska råbiffen, njurtappen, pizzan med sidfläsk, gösen, schnitzeln och havskräftsoppan. Allt var jättegott. Serveringspersonalen gjorde också ett jättebra jobb och fick oss att känna oss omhändertagna. Notan var dessutom mycket lägre än vad vi hade trott.

Datum för besöket: september 2018
Tack andreasg662

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!