“Ett mysigt ställe”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 154 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

God mat, trevlig personal och ett litet mysigt ställe. Vi var ut med jobbet och det var toppen, för ljudnivån var inte så hög inne i restaurangen, så vi kunde prata och höra varandra

Datum för besöket: mars 2018
Tack Carina J

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Superbra och mysig restaurang. Vi åt den koreanska råbiffen, njurtappen, pizzan med sidfläsk, gösen, schnitzeln och havskräftsoppan. Allt var jättegott. Serveringspersonalen gjorde också ett jättebra jobb och fick oss att känna oss omhändertagna. Notan var dessutom mycket lägre än vad vi hade trott.

Datum för besöket: september 2018
Tack andreasg662
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Vi hittade recensioner på nätet för denna krog när vi planerade stopp i Sundsvall på genomresa söderut och ångrar inte att vi bokade bord en lördagkväll. Vilken underbar mat! Vi valde gösen och griskinden och bägge smälte i munnen. Mums!

Datum för besöket: september 2018
Tack 482katt
Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat, smakerna "gifte sig med varann". Gösen var grymt god! Trevlig personal. Mysig stämning.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Karin S
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat som serveras av supertrevlig personal i mysig restauramgmiljö. Blev serverad det godaste husets vin jag någonsin druckit på restaurang. Har bara positiva erfarenheter av denna restaurang.

Datum för besöket: juni 2018
2  Tack Camilla C

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!