“Fantastisk mat! Rekommenderas varmt”
Omdöme om En Liten Krog

En Liten Krog
Rankad som nr 1 av 154 Restauranger i Sundsvall
Kök: Svenskt
Beskrivning: Kvarterskrog med vällagade favoriträtter och personliga dryckesfavoriter. Helt enkelt en liten krog.
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Vi hittade recensioner på nätet för denna krog när vi planerade stopp i Sundsvall på genomresa söderut och ångrar inte att vi bokade bord en lördagkväll. Vilken underbar mat! Vi valde gösen och griskinden och bägge smälte i munnen. Mums!

Datum för besöket: september 2018
Tack 482katt

Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat, smakerna "gifte sig med varann". Gösen var grymt god! Trevlig personal. Mysig stämning.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Karin S
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat som serveras av supertrevlig personal i mysig restauramgmiljö. Blev serverad det godaste husets vin jag någonsin druckit på restaurang. Har bara positiva erfarenheter av denna restaurang.

Datum för besöket: juni 2018
2  Tack Camilla C
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket mysigt ställe. Hamburgare på högrev med pommes frites gjord av sötpotatis samt hemgjord bearnaise sauce var en höjdare! Bra service! Restaurangen är definitivt värd ett besök när du besöker Åre.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Birgitta B
Omdömet skrevs 15 juli 2018

God o vällagad mat o alltid superbra service, liten meny men känns ändå som det finns mycket att välja på. Goda viner o kunnig personal. Mysig o lite udda inredningsdetaljer. En pärla i Sundsvall.

Datum för besöket: januari 2018
Tack monkanw

Resenärer som tittade på En Liten Krog tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt En Liten Krog? Berätta vad du tyckte!